piątek, 22 listopada 2013

Informacja

Dobra, po prostu czuję, że muszę wam to napisać. Pomyślcie jak idiotycznie się czuję widząc nie komentarzy typu "Super" "Next" "Dawaj next"+ jeszcze większość z nich jest z anonima.
Nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo to jest irytujące, skąd mam mieć pewność, że nie pisze tego jedna osoba? Tym bardziej, że takie komentarze przychodzą w bardzo krótkich odstępach czasowych.
Na prawdę, denerwuje mnie to, że ja spędzam tak dużo czasu na pisaniu rozdziału, takiego, żeby spełnić wasze oczekiwania, żebyście były zadowolone. 
Pomyślcie, czy to nie jest trochę nie fair w stosunku do mnie? To tak jak z wypracowaniem na polski. Starasz się, piszesz cholernie długo a dostajesz 2, 3? 
Dodając rozdział, wiem, że będziecie się cieszyć itp. ale ja też chciałabym dostać coś od was. Nie oczekuję komentarzy na pół strony, ale waszej szczerej opinii, podzielenia się szczerymi przeżyciami. 
Teraz pewnie niektóre z was myślą sobie jaka to ja jestem chamska, rozpuszczona itp, ale po prostu...widząc, że głupie imaginy, gdzie członek 1D gwałci dziewczynę kredką czy kluczem, mają więcej i o wiele dłuższych komentarzy niż ja to mnie krew zalewa. Rozumiem, może wam się nie chcieć, ale pomyślcie. Wolicie czekać wieczność na rozdział bo nie będę miała, żadnej weny przez komentarze "Super" "Umarłam", czy napisać ten głupi komentarz, powiedzieć co sadzisz, podpisać się jeśli piszesz z anonima i dostać szybciutko nowy rozdział?
Decyzja należy do ciebie, ale uwierzcie, że coraz bardziej odechciewa mi się pisać. Kiedyś robiłam to chętnie mimo, że było mało komentarzy, ale były "kreatywne".

Przykłady cieszących mnie komentarzy:

Wspaniały!!! Mega przyjemność czytać to o godzinie 00:50 :D
Czekam na kolejny rozdział!!!
chmiel♥


Ooo Jeny ! To co się teraz dzieje to piękne. Brakuje mi tego co było wcześniej. Teraz jak Nicola i Harry zaczynają wszystko od początku to jest tak troche dziwnie, ale zabawnie się to czyta wiedząc co między nimi było wcześniej :) Czekam z niecierpliwością na nexta ♥ K6Natka

No i wreszcie sie doczekałam ;)! Nie wiem co napisać żeby opisać jak świetnie wyszedł ci ten rozdział. A co najważniejsze, Nicola i Harry sie nareszcie pogodzili. Kocham Cię za wszystko ;* :)  Henryk Malik

4 komentarze:

  1. Miałam łzy w oczach jak to czytałam. Nie wiem po co inni robią... -.- zgadzam sie z tobą, kochanie :'( ♡ - H. Malik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś wspaniała! wiesz nie każdemu się chce pisać długie komentarze ;p a tak po za to opowiadanie jest meegaśne *-* kocham je ;* czytam od początku, ale nie komentowałam bo nie miałam konta na google a z anonimka nie lubię pisać dla mnie to odrobinę żenujące -,-' ktoś pisze to dla nas, stara się o dobrą opinie a tu takie flaki z olejem [;D] no kurde ludzie... postarajcie się trochę! Ja od teraz będę się wypowiadać pod każdym rozdziałem <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jejku bardzo się cieszę że mój komentarz bardzo Cb ucieszył :) Pod każdym dodanym rozdziałem przez Cb staram się dodawać szczere komentarze, motywujące. ♥ I bardzo rozumiem Cię, że takie komentarze typu ''czekam na next'' lub ''super'' są takie puste ;c ale mimo tego mam nadzieje, że nie zrezygnujesz z pisania bloga, być może któregoś dnia wydrukuje każdy rozdział i złożę z tych kartek książkę :) Na myśl, że przestaniesz pisać bloga płakać mi sie chce :'( Masz ode mnie wielką pochwałę za to jak cudownie piszesz ;*** Trzymaj się ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam! xx postaram się komentować co rozdział, nie zawsze to robiłam, bo albo zapominałam, albo TAK PRZYZNAJĘ SIĘ nie chciało mi się ;( Teraz jak to napisałaś zrozumiałam i jeszcze raz przepraszam. Zrobię yo teraz xd;
    Jak czytałam początek to myślałam, ze Harry będzie ją nękać, aż mu wybaczy. Jeszcze kilka rozdziałów wcześniej jak ona mu nie dała wytłumaczyć to o mało co nie zaczęłam krzyczeć do komputera, żeby go wysłuchała xd Taaak, wiem jestem dziwną osobą xdd
    Wiem, nie jestem zbyt dobra w wyrażaniu opinii heh xd Szczerze?! Wolałabym ci wszystko powiedzieć wprost co czuję, jak mi się podoba blog, bo jakoś nie potrafię tego napisać. Blog ogółem jest Zajebisty i wygląd i ty jesteś boskaa *-* , a rozdziały? Sa jak zawsze ciekawe i trzymają w napięciu ;D
    Dobra to tyle, bo nie wiem co moge jeszcze Ci napisać. Jeszcze raz przepraszam i obiecuję, że się poprawię xd
    ~Alicja xx

    OdpowiedzUsuń